Ασκηση και Μνήμη, Μένουμε Σπίτι

Δύσκολη περίοδος για όλους μας και ακόμα περισσότερο για άτομα με χρόνια νοσήματα. Γνωρίζουμε, ότι η σωματική άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό μας σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, έτσι ώστε να παραμένουμε υγιείς και δραστήριοι ακόμα και μένοντας μέσα στο σπίτι, όπως ορίζουν οι καταστάσεις λόγω της υπάρχουσας πανδημίας του COVID-19.

Επομένως, μπορούμε να βοηθήσουμε ηλικιωμένα άτομα με νοητικές διαταραχές να παραμείνουν δραστήρια με προγράμματα σωματικής και νοητικής άσκησης μέσα στο σπίτι.

Οι οδηγίες που δίνονται είναι 150 λεπτά την εβδομάδα σωματικής άσκησης, μέτριας έντασης σε συνδυασμό αερόβιας και μυϊκής ενδυνάμωσης για την ηλικιακή κατηγορία 65 και άνω.

Το συνδυαστικό πρόγραμμα που προτείνεται δίνει τη δυνατότητα σε άτομα με νοητικές διαταραχές να διατηρήσουν τις δεξιότητες τους ενεργές, συνδυάζοντας την σωματική άσκηση με τη νοητική μέσω δραστηριοτήτων & παιχνιδιών κατά τη διάρκεια της παραμονής στο σπίτι.

Για να δείτε το σχετικό βίντεο πατήστε εδώ

Πηγές: 1. www.acsm.org  (American College of Sports Medicine)

  1. www.exerciseismedicine.org (Exercise is Medicine)
  2. www.lcsd.gov.hk (Leisure and Cultural Services Department)